چند نمونه از انواع نهال گردو پربار
نوشته شده توسط : زهرا

چند نمونه از انواع نهال گردو پربار

ارقام نهال گردو با بازدهی بالا وجود دارد که هر کدام به نحوی باردهی دارند و می توانید هر کدام را با توجه به شرایط اقلیمی انتخاب کرده و مورد کاشت قرار بدهید.
در اینجا چند نمونه از نهال گردو پربار و با کیفیت مرغوب را معرفی می کنیم:

نهال گردو اسرائیلی

گردو اسرائیلی دارای باردهی بی نظیری می باشد که برای مناطق معتدل و سرد مناسب می باشد.می توانید بازدهی عالی از گردو را شاهد باشید.
نهال گردو اسرائیلی را در ارتفاعات مناسب بکارید تا بازدهی بسیار خوبی را از آن شاهد باشید.بهترین ارتفاع می تواند 1400 متر از سطح دریا باشد.بهتر است قبل از هر چیزی به فاصله کاشت نیز توجه لازم را داشته باشید که برای این رقم 6 در 7 مناسب است.

نهال گردو چندلر

از پربازده ترین و مرغوب ترین ارقام نهال گردو می توان به نهال گردو چندلر اشاره کرد.باردهی تا 5.5 تن دارد.برای شرایط معتدل و سرد مناسب کاشت می باشد.
گردو چندلر از پربازده ترین و بهترین رقم تجاری محسوب می شود.

نهال گردو خوشه ای

گردو خوشه ای دارای ارتفاعی کوتاه است که بازدهی بسیار خوبی نیز دارد به دلیل بار خوشه ای که به همراه دارد آن را با این نام نامگذاری کرده اند.این رقم را بهتر است در شرایط معتدل بکارید و می تواند هوای نسبتا سرد را تحمل کند.

نهال گردو فرنور

انتخاب رقمی که با شرایط اقلیمی منطقه شما سازگار باشد بسیار مهم است گردو فرنور با شرایط آب و هوایی سرد سازگار بوده و می تواند بخوبی تحمل کند.
 






:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: